Rekrutacja realizowana będzie z uwzględnieniem zasady równych szans i płci oraz niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Przy naborze stosowane będą także zasady zrównoważonego rozwoju. Rekrutacja będzie prowadzona w okresie VI – X 2024 do 5 tur wsparcia po 10 osób spełniających kryteria formalne i z najwyższą liczbą punktów (w przypadku uzyskania przez Kandydatów takiej samej ilości punktów wówczas decyduje kolejność zgłoszeń).
Ponadto dla osób, które mają problem z dojazdem do Biura projektu (gdyż posiadają pod opieką dziecko/dzieci/osoby wymagające wsparcia; osoby z niepełnosprawnościami) możliwy jest dojazd do Kandydata/tki do domu i pomoc kadry projektu w wypełnieniu dokumentów rekrutacyjnych.
Dostarczenie dokumentów rekrutacyjnych (osobiście/za pomocą strony www/pocztą/e-mail/fax/tel./ możliwość dojazdu do osób z niepełnosprawnością po zgłoszeniu takiej potrzeby), formularz rekrutacyjny oraz zaświadczenia/oświadczenia/dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów formalnych (m.in.: zamieszkanie, wiek, niepełnosprawność (orzeczenie lub inny dokument poświadczający stan zdrowia), status bezrobotnych/biernych zawodowo, wykształcenie, posiadanie dziecka, oświadczenie o nieotrzymywaniu jednocześnie wsparcia w innym projekcie z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej dofinansowywanej ze środków EFS+, wiza, karta pobytu, dok. upoważniający do pobytu i pracy/potwierdzenie objęcie ochroną)
Status na rynku pracy i/lub inne dane pozwalające ocenić przynależność kandydata do grupy doc. będą potwierdzane stosownym zaświadczeniem z właściwej instytucji publicznej (np. PUP dla osób bezrobotnych zarejestrowanych, ZUS-dla osób biernych i bezrobotnych niezarejesrtowanych w PUP).
UWAGA: Wszystkie składane dokumenty rekrutacyjne powinny być wypełnione w sposób czytelny, komputerowo lub odręcznie, parafowane na każdej ze stron wraz z wymaganym kompletem załączników.
Osobom, które zostaną zakwalifikowane do Projektu pod kątem spełnienia kryteriów kwalifikowalności, na etapie selekcji wstępnej zostaną przyznane punkty premiujące zgodnie z poniższym:
Kandydaci będą przyjmowani na podstawie spełnienia kryteriów formalnych oraz największej liczby punktów w ramach 2 list rankingowych. Po etapie oceny punktowej osoby w.w. zostaną umieszczone na liście osób przyjętych do projektu – liście podstawowej Uczestników/czek projektu. Kandydaci zostaną poinformowani o wynikach rekrutacji pisemnie bądź mailowo+telefonicznie.
Osoby, które nie zakwalifikowały się do projektu, ale spełniają kryteria grupy docelowej zostaną umieszczone na liście rezerwowej. W przypadku rezygnacji kandydata z listy podstawowej na jego miejsce zostanie wprowadzona osoba z listy rezerwowej, która posiada największą liczbę punktów niezależnie od kolejności naboru. W przypadku osób o tej samej liczbie punktów decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Listy rankingowe będą dostępne w Biurze Projektu oraz na stronie internetowej.
Oceny kwalifikowalności osób do projektu dokonuje KOMISJA REKRUTACYJNA: Kierownik Projektu, Asystent Projektu.
* Biuro dostępne w godz. 8-16 (istnieje możliwość umówienia się na inne godziny spotkania)
(możliwość dojazdu do osób z niepełnosprawnością po zgłoszeniu takiej potrzeby).
Biuro projektu ,,Integracja na start!
IDEA 365 Magdalena Macutkiewicz
al. Powstańców Wielkopolskich 62 pk. 4, 64-920 Piła
Tel.: +48 603 064 804
e-mail: integracjanastart@gmail.com
Aby uzyskać więcej informacji, w razie pytań, problemów prosimy o kontakt z Biurem Projektu
pod numerem telefonu +48 603 064 804 bądź poprzez kontakt mailowy integracjanastart@gmail.com